هزینه ایمپلنت دندان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 4 دی 1400
بازدید : 217
نویسنده : mozhgan

ایمپلنت دندان به عنوان بهترین روش جایگزین دندان یکی از درمان های حوزه دندانپزشکی ترمیمی است که نسبت به سایر پروسه های دندانپزشکی هزینه نسبتا بالایی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

متوسط هزینه کاشت ایمپلنت چقدر است؟

هزینه یک ایمپلنت تنها به طور میانگین (3 تا 5 میلیون تومان) است درحالی که هزینه مجموعه کامل ایمپلنت دندان برای کسانی که تمام دندان های خود را از دست داده اند ضربدر قیمت یک واحد ایمپلنت می شود.

بیشتربخوانید... مال اکلوژن

قیمت ایمپلنت دندان در سال 99 همراه با سایر عمل های جراحی دیگر

 اگر شما برای کاشت ایمپلنت نیاز به عمل سینوس لیفت داشته باشید لازم است که هزینه این عمل را نیز به طور جداگانه پرداخت کنید. هزینه سینوس لیفت  به صورت باز چیزی حدود 2,5000,000 تومان و به صوررت بسته حدود 1,200,000 است. علاوه بر این برخی از افراد به دلیل سست بودن یا ناکافی بودن بافت استخوان فک نیازمند عمل پیوند استخوان هستند. هزینه پیوند استخوان نیز حدود 1,000,000 تا 1,500,000 است. 

هزینه کاشت تنها یک ایمپلنت دندان چقدر است؟

 همانطور که در مقدمه نیز ذکر شد، به صورت میانگین هزینه ایمپلنت دندان تکی حدود (4  میلیون تومان است) است. حداقل هزینه یک ایمپلنت تک (3 میلیون تومان) است و نهایتا گرانترین ایمپلنت میتواند هزینه ای حدود (5 میلیون تومان) روی دست شما بگذارد هرچند که ما ایمپلنت گرانتر نیز داریم و با احتساب نوسانات ارزی چه بسا هزینه ایمپلنت های خارجی بسیار بیشتر هم بشود.

بیشتربخوانید... ارتودنسی سفید

قیمت ایمپلنت دندان با پروتز دندان کامل و متحرک

پروتز های دندانی متحرک بر پایه ایمپلنت معمولا قادرند که 40 تا 50 درصد قدرت و توانایی جویدن بیمار را بازگردانند. طول عمر این دستگاه ها هم چیزی بین 5 تا 10 سال است. برخلاف پروتزهای متحرک عادی، این پروتزها حتی اگر بر دو عدد ایمپلنت کاشته شده در فک سوار شوند قادرند زیبایی و قدرت دندان ها را به شما بازگردانند.

پروتز دندان ثابت بر پایه ایمپلنت

برای اینکه بتوان پروتز را به حالت دائمی و ثابت در آورد لازم است بیش از دو ایمپلنت (معمولا 4 عدد) در هر فک کاشته شود. یعنی برای فک بالا 4 عدد و برای فک پایین نیز 4 عدد دیگر و در مجموع 8 عدد ایمپلنت باید بکارید. دقت کنید که هزینه و قیمت ایمپلنت دندان برای هر فک جدا محاسبه میشود.

منبع





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com